Posted by FunBlog Categories: Etichete:
Image and video hosting by TinyPic


Prima data cand am vazut filmul am ramas foarte uimit.Va las sa-l vedeti si voi si va spun dupa ca-am "descoperit"




Asa, sper ca l-ati vazut.
Pentru inceput vreau sa spun ca foarte multi au inceput sa faca tot felul de presupuneri(fara nici un rost),in special televiziunea poporului/zero TV sau cum i-o mai spune televiziunii aleia de-a dreptul infecte, care au inceput cu teoria conspiratiei,ca ar exista calatori in timp si alte tampenii.(spuneti voi ,arata baba aia a calator in timp?....asa ma gandeam si eu!).In primul rand in 1928 nu existau retele de telecomunicatii,deci nici stalpi GSM deci nici semnal la telefonul "babei"(dupa parerea mea un iphone 4 sau htc tuch 2).Pe youtube,filmuletul a strans foarte multe vizite, mai exact 4.815.618,si foarte multi si-au dat cu parerea.Unii spuneau ca dispozitivul din mana inculpatei ar fi umbra mainii si tot felul de alte explicatii de-a dreptul bizare.
Dupa cateva cercetari am aflat ca firma Siemens a dezvoltat un aparat auditiv in anul 1924 care seamana izbitor de bine cu ceea ce avea femeia in dreptul urechii.


Daca vreti sa aflati mai multe despre acest aparat intrati aici(situl Siemens)

Am mai auzit o teorie cretina cum ca armata ar fi dezvoltat un telefon mobil si ca femeia ar avea prototipul.O mare tampenie."Baba" nu prea seamana cu un spion.Prima statie portabila,atentie...statie/ walkie talkie a aparut 15 ani mai tarziu,adica in 1943 si a fost dezvoltata de armata SUA. C-am micuta statia,nu credeti...





















Lasati un comentariu si spuneti care este parerea voastra despre asa numitul calator in timp!

3 Response to Calatorul in timp

6 noiembrie 2010 la 17:50

..de unde stii tu ca acel calator in timp nu vorbea la celular,cu cineva ramas in alt timp si spatiu..?!

6 noiembrie 2010 la 19:54

,,..de unde stii tu ca acel calator in timp nu vorbea la celular,cu cineva ramas in alt timp si spatiu..?!" asa ceva este imposibil de la legi fizice la ce legi vrei tu.Admine poate ne lamuresti tu ca stiu ca le ai cu Fizica

7 noiembrie 2010 la 14:48

Nu le prea am cu fizica,dar cu toate acestea sunt sigur ca nu exista calatori in timp.Punctul meu de vedere l-am exprimat mai sus!

Trimiteți un comentariu

Comentarii

eXTReMe Tracker
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Sponsors